Είναι βέβαιο πως το τελευταίο πράγμα που θα ήθελες να δεις στο σαλόνι σου είναι μια τίγρη της Βεγγάλης ή ένα πάντα. Δεν αναρωτιέσαι, όμως, πως θα ήταν; Με τη βοήθεια της Google και της τεχνολογίας Augmented Reality, τώρα μπορείς.
Η Google αποφάσισε να δώσει μια νέα διάσταση – ή για την ακρίβεια, τρεις νέες διαστάσεις – στα αποτελέσματα των αναζητήσεων που δίνει. Εάν έχεις smartphone με δυνατότητες augmented reality (AR για συντομία), η απλή αναζήτηση στη μηχανή της Google θα σου δώσει τη δυνατότητα να δεις το όποιο ζώο αναζητάς (τουλάχιστον για όσα ζώα υποστηρίζει η λειτουργία) στον πραγματικό χώρο που βρίσκεσαι, με σωστές αναλογίες. Γιατί είναι άλλο πράγμα το να διαβάζεις πως, λόγου χάριν, ο λευκός καρχαρίας μπορεί να φτάσει τα πεντέμισυ μέτρα σε μήκος και άλλο να δεις με τα μάτια σου πως, αν με κάποιο τρόπο βρισκόταν μέσα στο σπίτι σου, θα έπιανε όλο το σαλόνι διαγωνίως!
Η λειτουργία του AR ενεργοποιείται μέσω ενός νέου πλήκτρου στην οθόνη της αναζήτησης, με λεζάντα «View in your space». Αφού το πατήσεις και δώσεις τα απαραίτητα permissions στο σύστημα – χρειάζεται πρόσβαση στην κάμερα (προφανώς) και στον αποθηκευτικό χώρο – θα δεις το ζώο που σε ενδιαφέρει, σε πραγματικό μέγεθος, στον χώρο που βρίσκεσαι. Για την ώρα, το Google Search AR υποστηρίζει λιοντάρι, τίγρη, αρκούδα, κατσίκα της αρκτικής, λύκο, Ευρωπαϊκό σκαντζόχοιρο, πεσκαντρίτσα και αυτοκρατορικό πιγκουίνο.
Αν αυτά δεν σε εξιτάρουν καθόλου, θα πρέπει να σε ενημερώσουμε πως το Google Search AR πρόκειται λίαν συντόμως να επεκταθεί σε πολλά άλλα πράγματα. Προφανώς η λειτουργία των ζώων, όσο ενδιαφέρουσα κι αν είναι, δεν είναι παρά το πρώτο βήμα, μια δοκιμή της τεχνολογίας της Google· η πραγματική της χρήση θα γίνει συντόμως, καθώς η εταιρεία συνεργάζεται με τις NASA, New Balance, Samsung, Volvo, Target και άλλες εταιρείες. Ο σκοπός είναι, τι άλλο, να προσθέσει υλικό από όλους αυτούς για διαφημιστικούς ή προωθητικούς σκοπούς.
Θα ήταν πολύ ενδιαφέρον, όμως, να μπορείς να «δεις» το πραγματικό μέγεθος του Space Shuttle ή του Saturn V δίπλα στην πολυκατοικία που μένεις!
Πρέπει να έχετε συνδεθεί για να σχολιάσετε.